Czas realizacji zamówienia
CZAS REALIZACJI ZAMÓWIENIA
1. Zamówienie złożone w Sklepie Internetowym CAVALO i opłacone jest realizowane bez zbędnej zwłoki, chyba ze zamówiony produkt nie jest dostępny w sklepie w chwili składania zamówienia. Zamówienia złożone do godziny 10:30 są realizowane tego samego dnia. Zamówienia złożone po godzinie 12:00 są przygotowywane do wysyłki w następnym dniu roboczym od złożenia zamówienia.
2. Zamówienia złożone z formą zapłaty "za pobraniem" wysyłane są zgodnie z procedurą zawartą w punkcie 1.
3. Zamówienia złożone w sklepie z formą płatności "przelew na konto" są realizowane w momencie zaksięgowania środków na naszym koncie. Aby przyspieszyć realizację zamówienia opłaconego przelewem tradycyjnym, należy przesłać potwierdzenie dokonania transakcji na adres sklep@cavalo.pl
4. Zamówienia złożone w dni wolne od pracy są realizowane w pierwszym dniu roboczym od złożenia zamówienia.
5. Zamówienia dotyczące produktów "na zamówienie" są realizowane po indywidualnym ustaleniu z Klientem.
6. Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 24 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera.
7. Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem internetowym w celu wyjaśnienia sprawy.
8. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone. Szczegóły, dotyczące przesyłek można śledzić klikając na linki, przesłane e-mailem do odbiorcy każdorazowo po nadaniu paczki.