Czas i koszty dostawy
DOSTAWA TOWARÓW
1. Dostawa towarów odbywa się w wybrany przez Użytkownika i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Użytkownika zamówienia.
2. Wysyłki Towarów przez Sklep Internetowy CAVALO obsługują firmy kurierskie GLS, DPD, Poczta Polska oraz InPost i DHL
3. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z ich regulaminami (dokonując zamówienia, Klient akceptuje regulamin kuriera) na adres wskazany przez Klienta.
4. Możliwy jest odbiór osobisty Towaru w siedzibie firmy znajdującej się pod adresem: Człekówka 96 05-430 KOŁBIEL
5. W przypadku wybranych Towarów, z uwagi np. na ich właściwości lub wartość, Sklep Internetowy CAVALO zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy zamówień.
6. Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 24 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera. Zamówienia, które złożone zostaną do godziny 10:30 zostaną wysłane tego samego dnia (wyłączając towary dostępne na zamówienie).
7. Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem Internetowym CAVALO w celu wyjaśnienia sprawy.
8. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.
9. Szczegóły, dotyczące przesyłek można śledzić klikając na linki, przesłane e-mailem do odbiorcy każdorazowo po nadaniu paczki.