Zadzwoń

+48 660 379 340 lub napisz sklep@cavalo.pl

Producenci
promocje
Produkt tygodnia
sklep jeździecki online Czas i koszty dostawy
  • DOSTAWA TOWARÓW

1. Dostawa towarów odbywa się w wybrany przez Użytkownika i określony w zamówieniu sposób. Koszty dostawy zostaną doliczone do zamówienia, zgodnie z cennikiem dostawy obowiązującym w dniu złożenia przez Użytkownika zamówienia.

2. Wysyłki Towarów przez Sklep Internetowy CAVALO obsługują firmy kurierskie GLSDPD, Poczta Polska oraz InPost.

3. Zamówienia dostarczane są za pośrednictwem firmy kurierskiej zgodnie z ich regulaminami (dokonując zamówienia, Klient akceptuje regulamin kuriera) na adres wskazany przez Klienta.

4. Wysokość kosztu dostawy wskazana jest w Koszyku podczas procesu składania zamówienia i zależna jest od wagi przesyłki. W przypadku, gdy wartość zamówienia przekroczy kwotę 1500,00 PLN brutto towar wysyłany jest do klienta na koszt firmy CAVALO.

5. Możliwy jest odbiór osobisty Towaru w siedzibie firmy znajdującej się pod adresem: Człekówka 96 05-430 KOŁBIEL

6. W przypadku wybranych Towarów, z uwagi np. na ich właściwości lub wartość, Sklep Internetowy CAVALO zastrzega sobie możliwość wyłączenia niektórych sposobów dostawy zamówień.

7. Czas dostawy jest ustalany zgodnie z deklarowanymi przez przewoźników terminami dostawy i wynosi 24 godziny (licząc tylko dni robocze) od momentu odebrania paczki przez kuriera. Zamówienia, które złożone zostaną do godziny 10:30 zostaną wysłane tego samego dnia (wyłączając towary dostępne na zamówienie).

8. Estetyczne i solidne opakowanie paczki z Towarem, wykonane z pełną dbałością, nie zawsze zabezpieczy przesyłkę przed uszkodzeniem mechanicznym lub nieautoryzowanym otwarciem. Dlatego zawsze przed odebraniem przesyłki od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy taśmy są zerwane, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sklepem Internetowym CAVALO w celu wyjaśnienia sprawy.

9. Wszystkie przesyłki są ubezpieczone.

10. Szczegóły, dotyczące przesyłek można śledzić klikając na linki, przesłane e-mailem do odbiorcy każdorazowo po nadaniu paczki.


Sklep jeździecki CAVALO | Człekówka 96, 05-340 Kołbiel, woj. mazowieckie | NIP: 5321605778, REGON: 142263850

sklep jeździecki do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl